L'oratge a Algemesí

Cecoval preveu una forta arrencada de campanya de rebaixes

Amb expectatives de creixement interanual de vendes del 3%
Algemesiweb | 06/01/2018

La patronal autonòmica del comerç a la Comunitat Valenciana, la Confederació d'Empresaris del Comerç Valencià (CECOVAL) veu amb cert “optimisme” el començament del període de rebaixes. La xifra de vendes s'estima que podria registrar un creixement interanual que podria aconseguir l'ordre del 3%.

Els articles més demandats per a aquest període són els referits a l'equipament de la persona, calçat, tèxtil, esport, complements, electrònica, xicotet electrodomèstic i també articles relacionats amb la llar i la decoració.

“Des de la seua liberalització, les rebaixes han perdut impacte, al no coincidir el mateix dia tots els establiments amb l'arrencada d'aquest període, la qual cosa provoca certa ambigüitat en el consumidor” expliquen des de la patronal. No obstant açò, s'espera que seguisca sent un reclam per a tots aquells clients que veuen una oportunitat en aquesta temporada de realitzar les seues compres amb importants descomptes, d'entre el 50% i el 80%, al final de la campanya.

El comerç roman “esperançat”, encara que amb certa reserva i cautela. “Es preveu una arrencada de rebaixes intens, prosseguint amb la gran activitat comercial, desenvolupada durant el període de Nadal, per la qual cosa s'ha reforçat plantilles, la qual cosa repercuteix en un incentiu laboral” declaren en un comunicat.

Des de Cecoval destaquen la confiança del consumidor que el passat mes de desembre ha avançat dos punts en relació al mes anterior, i que marca històrics des de setembre, a causa de la millora de les expectatives dels ciutadans. També tenen en compte per a este positiviste la valoració sobre la situació actual, i a les vendes del comerç, registrades el passat mes de novembre, la qual cosa preveu una campanya de rebaixes que puga incidir en balanç positiu.

Tornar a les rebaixes d’abans

La presidenta de la patronal, Isabel Cosme, ha reivindicat “la necessitat de tornar a establir les campanyes de rebaixes, tal com estaven fixades en un primer moment, amb la finalitat de delimitar millor els diferents períodes i així no desvirtuar el concepte de rebaixes que es va idear amb la finalitat de donar eixida a un estoc de temporada”. “Percebem que, en aquests últims anys, la campanya de Nadal ve marcada per uns descomptes, propis de rebaixes, per la qual cosa la identificació de cada període ha perdut la seua raó de ser, diluint l'impacte que açò genera”.

Cosme ha reclamat tornar a delimitar les diferents campanyes, com succeïa fins a juliol de 2012, per a mantenir així l'expectació i poder garantir un millor balanç de resultats. No obstant açò, des de CECOVAL s'espera que les rebaixes siguen un estímul per a rellançar les vendes del comerç minorista, amb àmplia afluència de públic en els entorns comercials urbans, que es notaran principalment durant els primers quinze dies de l'arrencada de campanya.

Comentaris

Algemesiweb utilitza una ferramenta de facebook per als comentaris, i no es fa responsable de les opinions expresades.

Galeria

Fes click en la imatge per ampliarla

Segueix-nos a les xarxes

Al Facebook

Esta pàgina utilitza cookies propies i de tercers per millorar els nostres serveis i facilitar la navegació. Si continues navegant, sense modificar la configuració de les cookies, entenem que acceptes el seu us. Post modificar la configuración en cualsevol momento.
Acceptar
Amb aquesta subscripció rebràs gratuïtament al teu correu el nostre diari quant llancem una nova edició.
Nom
Correu electrònic
Idioma de la publicació
  • valencià
Accepte els terms i les condicions descrites ací
CERRAR
Buscar noticies
Paraules
Només es considerarán paraules de 3 o mes lletres.
On
Títul
Subtítul
Resum
Text
Selecciona les parts de la noticia on recordes que estàn les paraules a buscar.
DAta de publicació
Desde:
Fins a:
Indica les dates aproximades de publicació de les noticies que estàs buscant.
Resultats