L'oratge a Algemesí

El Servef atén per Whatsapp a més de 5.000 usuaris durant l'últim any

El Servef ha sigut el primer servei públic d'ocupació i el primer organisme de la Generalitat a introduir el Whatsapp com a eina de comunicació
Algemesiweb | 10/08/2017

El Servei Valencià d'Ocupació i Formació (Servef) ha atès, a través del servei de WhatsApp, a més de 5.000 usuaris durant l'últim any. Són xifres que confirmen el "bon acolliment d'una eina que pretén acostar més i fer més accessible el servei valencià d'ocupació pública als ciutadans", tal com ha explicat el secretari autonòmic d'Ocupació, Enric Nomdedéu.

El Servef va ser el primer servei públic i el primer organisme de la Generalitat a introduir el Whatsapp com a eina de comunicació i ha suposat una revolució quant a l'atenció que s'ofereix des de les administracions públiques ja que es pot donar un atenció immediata, sense costos per al ciutadà i utilitzant la mateixa tecnologia que utilitzen en la seva vida quotidiana.

El Servef atén per Whatsapp a més de 5.000 usuaris durant l'últim any 

En aquest sentit, ha recordat que el Servef va ser guardonat amb el Premi Excel·lència Novagob 2015 pel servei d'atenció al ciutadà a través de WhatsApp.

Nova App

Així mateix, aquest any el Servef ha engegat una nova APP que ha superat ja les 50.000 descàrregues. Des d'aquesta nova aplicació es poden realitzar des de qualsevol dispositiu mòbil tots els tràmits que es realitzaven des dels caixers AutoServef o en les oficines com ara apuntar-se a una oferta d'ocupació, a un curs o renovar la inscripció en el Servef.

El servei de WhatsApp està operatiu en el mateix horari en què les oficines realitzen l'atenció al públic, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.30 hores. A través d'aquest sistema, els usuaris poden realitzar consultes sobre tràmits d'informació general. Les consultes més usuals són sobre la manera d'inscriure's, què fer en el cas de bloqueig del codi Autoservef, com apuntar-se a cursos de formació o com sol·licitar les prestacions del Sepe.

Amb l'objecte de poder proporcionar una atenció més directa al ciutadà, els funcionaris que atenen el WhatsApp utilitzen un registre de llenguatge més directe i d'acord amb aquesta aplicació i el públic a qui va dirigida.

El nombre del servei de Whatsapp del Servef és el 616 124 143 i l'horari d'atenció és de 09.00 a 14.30 hores.

Comentaris

Algemesiweb utilitza una ferramenta de facebook per als comentaris, i no es fa responsable de les opinions expresades.

Galeria

Fes click en la imatge per ampliarla

https://m.youtube.com/watch?v=4TGUJimTxoU&feature=share

Segueix-nos a les xarxes

Al Facebook

Esta pàgina utilitza cookies propies i de tercers per millorar els nostres serveis i facilitar la navegació. Si continues navegant, sense modificar la configuració de les cookies, entenem que acceptes el seu us. Post modificar la configuración en cualsevol momento.
Acceptar
Amb aquesta subscripció rebràs gratuïtament al teu correu el nostre diari quant llancem una nova edició.
Nom
Correu electrònic
Idioma de la publicació
  • valencià
Accepte els terms i les condicions descrites ací
CERRAR
Buscar noticies
Paraules
Només es considerarán paraules de 3 o mes lletres.
On
Títul
Subtítul
Resum
Text
Selecciona les parts de la noticia on recordes que estàn les paraules a buscar.
DAta de publicació
Desde:
Fins a:
Indica les dates aproximades de publicació de les noticies que estàs buscant.
Resultats